tisdag 27 september 2011

På min önskelista

Jag har kommit en bra bot på vägen i mitt pysselrum. Men fortfarande har jag inte hittat något passande för väggen med tavellisterna. Man idag kom jag på att det hade passat ypperligt med en bänkskiva från vägg till vägg, och sen gärna överskåp längs hela väggen oxå. Vore ett perfekt sätt att förvara mina tyger i bland annat.. Så dessa står på min önskelista nu, 2-3st.. Och en bänkskiva, men där kan jag inte komma på vilken typ som vore bäst. Vit svart, trä. Den ska ju vara enkel att torka av å så, med tanke på att man troligtvis kommer sprida ut sitt pysslande till alla öppna ytor. *ler* Men annars försöker jag hålla allt så ljust som möjligt, och gärna vitt eftersom rummet är litet,ca. 3 x 4 meter bara.

FAKTUM
Väggskåp med 2 vitrindörrar, Ståt off-white

1 169 kr


Och kanske denna bänkskiva...

PRÄGEL
Bänkskiva, vit stenmönstrad

729 kr


IKEA nästa kanske?! ;-)

Inga kommentarer: